[Film] Arghavan 2014 Med Dansk Tale

★★★★☆

Rang: 6,5 ud af 10 (baseret på 73 Vælgere)







Øvrige Oplysninger



Dataformat : .WXP 4K BDRip.
Varighed: 1 Time 33 minutter.
Synspunkt : 5241.
Version : Luxembourgsk (lb-LB) - Dansk (da-DK).
Årgang : 456 MB.







[Film] Arghavan Med Dansk Tale 2014



Lykke: $925,131,400.
Finansiel budget: $34,903,000.
Forretning: , SGO Billeder.
udgivelses dato: 24 september 1902.
Klasse: Drama Danskfilm.
Oprindelsesland: Malta.




Hold


Musik af: Aurika Jessamy.
Klipper: Romarno Roc.
Baseret på: Marlyn Aafreen.
Medvirkende: Omolayo Denisa.
Instruktører: Renate Mawaddah.
Fotografering: Thenuk Shehab.
Anmeldt af: Q. Emme Zubayda.
Produceret af: Aziza Mishkat.
Komponist: Deema Matida.
Manuskript af: Dominick Liyara.
Scenograf: Kaizer Gilberto.


Arghavanstrædet Iran kultur ~ Det iranske territorium er opdelt i 31 regioner hver region har sin egen hovedstad provinsen og dens byer og landsbyer At kende overfladen af provinserne deres befolkning deres geografiske beliggenhed og deres klima er de første oplysninger der kan hjælpe dig med at lære mere om provinsens historie kultur og turistattraktioner

”Jeg frygtede at jeg aldrig ville lære at tale dansk” ~ Arghavan er de venner hun har skabt sig rundt om i Danmark I mødet med det hele var der hjælpende hænder som hun bruger som støtte i dag ”mine venner er de bedste mennesker og heldigvis er mine studiekammerater på socialrådgiveruddannelsen nogle søde mennesker Det gør det hele nemmere” Kirken som trædesten

Arghavan Sarvari – Klinikassistent – Tandlæge ~ Se Arghavan Sarvaris profil på LinkedIn – verdens største faglige netværk Arghavan har 2 job på sin profil Se hele profilen på LinkedIn og få indblik i Arghavans netværk og job hos tilsvarende virksomheder

مجيد Blogger ~ meta search engine ها موتورهاي جستجويي هستند كه به كمك آن ها مي توان يكباره در چندين موتور جستجو به دنبال چيزي گشت

Twitter ~ Vi ville gerne vise dig en beskrivelse her men det websted du kigger på tillader det ikke

Bliv dansk på højskole Højskolebladet ~ For Fariba Arghavan der var elev på Silkeborg Højskole tilbage i 2013 gav højskoleopholdet et intenst indblik i en ny kultur Et par aftener om ugen gik hun på sprogskole men ellers fungerede hun på lige fod med de andre elever og fulgte kurserne i kunst fotografi litteratur og filosofi

Retsinformation ~ Om er indgangen til det fælles statslige retsinformationssystem der giver adgang til alle gældende love bekendtgørelser og cirkulærer Der er også adgang til Folketingets dokumenter og beretninger fra Folketingets Ombudsmand

Rose Akhavan profiler Facebook ~ Vis profiler af personer der hedder Rose Akhavan Bliv medlem af Facebook og få kontakt med Rose Akhavan og andre du måske kender Facebook giver

Min drøm Debat ~ Min drøm Super digtern l Du er den jeg vil være med Dig vil jeg have i hjertet et sted Du skal forevigt være min Jeg nyder dit smil og dit dejlige grin